Allt är gott som slutar gott!

Satt på musiken, började städa, fastnade dock vid datorn och min bok "hemligt", det är en bok man ska fylla i svaren på 400 djupa frågor om sig själv, satt dock å skratta åt mig själv då man på vissa frågor svarar "det rätta", bara för att det låter bra, men sen så tänkte jag efter och inser att ingen ska ju faktiskt läsa denna, så då blev det ändring och så skrev jag sanningen!
Den lilla stunden gjorde att mitt humör steg  och mysiga hemmakvällar med sig själv (utan tv) finns numera med på min gilla-lista!
En till sak som gillas är att man kan sitta i telefonen i typ två timmar utan att egentligen prata, jag satt å gjorde mitt och personen på andra sidan gjorde äggmackor och såg på TV.....   hahahaha!!

Nu är det dags för sängen, väckarn ringer 05.50.


/Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0