Är det nåt som kan driva en till vansinne...

...så är det alla jävla muppar i trafiken som inte kan köra bil! Man kan ju inte låta bli att undra vars vissa köpt körkortet? På tradera kanske?! :P
Mest irri blir jag när man ska från solbacken och upp på e4:an. Påfartsramper är ju till för att man ska hinna gasa på lite, men då finns det dessa stolpisar som tankat bromsolja och pruttar runt i en maxhastighet av 50 kilometer i timmen!! Jag har faktiskt lust att sälja alla sånna nötter till danmark. Undrar om det går? :P
 


Kommentarer
Postat av: Avander

Föstår precis vad du menar! Är det nåt som kan driva en till vansinne så är det folk som inte kan få upp biljäveln i alla fall hastighetsbegränsningen! Satan va arg jag blir bara jag tänker på det!!! Helvete!!!! Döda!!!!!

2009-08-18 @ 21:45:57
URL: http://ennorrlanningstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0