back in the loop!

Så var man tillbaka i ekorrhjulet igen. Har dock turen att ha en jädrigt bra ekorrhjul. Mitt snurrar inte så fort, och det är inte så jobbigt att springa runt runt i det (kanske för att jag har så förbannat bra kondis, vad vet jag? :P) Men samtidigt. Sempa är sempa, det kan man inte bortse ifrån.
Första natten har iallafall gått kanoners. Om jag ska vara ärlig så känns det nästan lite skönt att vara tillbaka i verklighetens vardag igen... (jaaa..man måste ju försöka se de nalta positivt, hahaha)

Nu ska jag krascha huvudet mot kudden ett litet tag och taktikvila inför mitt mysbesök som jag får idag! Det ska bli såå kul med främmen, helst när det inte är vilket främmen som helst ;)

Ps: Jag hoppas Folksam får tummen ur snart så jag får mig en ny kamera. Det var ju, som ni kanske vet, ett tap i piteå som tyckte att han (förlåt, men statistiken säger att det är mest män som gör såntdär..haha) behövde den mer än mig. När jag får den så lovar jag att det ska bli skräpning på bildfronten här på bloggen. Vi är ju verkligen fördååli nu!

Tjingelingtjingeling!

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0