Dagen började inte så bra...

vart väckt av att det ringde i telefonen, på andra sidan luren är det min tandläkare som undrar om jag vill komma på ett besök till henne idag eftersom hon fått ett återbud, dumma jag sa då ja, sen la jag på luren och blir förbannad på mig själv, -varför kan jag aldrig lära mig säga NEJ!?!?!?!
Iofs så var det rätt bra såhär i efterhand, det ska ju ändå göras, -Ni som känner mig vet vad som hände när jag förlorade en tand..... å jag kan berätta att detta skedde i oktober , snart ett år sedan, men snart ska jag kunna le igen :p

Som sagt så gick ju besöket  ändå bra, sömen ska vi dock inte nämna, sova kan jag göra om nåt år :p
Nu sitter jag å Bea å pysslar på med en grej inför lördag.....kommer bli en bra press n  ;p

Fredag imorgon.... Innebandy+ städfest = Kanonkväll

//Regina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0