En alldeles underbar helg i mina ögon...

Måste ju ta å skriva av mig lite om helgen, den var alldeles alldeles underbar.......
Var ju hos MrA i fredags, hur trevligt som helst, har ju inte hunnit prata med honom sen dess, men TACK TACK, energin som du skrev om är faktiskt ganska ömsesidig måste jag säga å kvällen måste göras om....snart!!!
Lite besvikna vart vi dock när vi kom ner på stan å inser att S8 är stängt, men att vi besökte Calles/Olles är inte jag ångrar, mötte så himla många goa människor som jag inte sett på länge!
Så kvällen kunde inte sluta på ett bättre sätt!!!!!

På lördag styrde vi sen kosan mot Umeå där min lillasyster hade Bröllopsfest, så fina dom är Jenny & Karl, jag blev alldeles varm i hjärtat när man såg lyckan i deras ögon, mina tårar rann när Karl hade sitt lilla tal till Jenny!
Så mycket kärlek!!!
Det var en magisk kväll!



Nu sitter jag dock med ganska mycket ångest, Måndag imorgon och jag jobbar dag i veckan, har inte varit på dagtid på jobbet på 9 veckor, ni som har jobbat där vet vad som hinner hända på 9 veckor!!!    Hoppas man känner igen några ansikten iallafall, ska iofs bli lite kul, men jag hoppas att inte nån har gjort sig alltför hemmastadd på MIN plats, då kommer jag att bli grinig.....eller försöka se arg ut så dom inte vågar sätta sig där igen...hahaha!!  Tror ni jag kommer att lyckas!?  Känner jag mig själv så kommer jag int å göra det!!  Men jag ska samla mod! :)

Nää, nu ska jag göra som vanligt då det är söndag, sätta mig i soffan med en karrapåse å en film, garanterat också somna innan halva filmen gått ........

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0