Först ska jag bara skynda mig att

6086870ed83fb306981920852302c634.png

Först ska jag bara skynda mig att avdramatisera den här bilden. Foppa ÄR ingen livsfarlig, blodtörstig och människoätande vovvsing. Han är faktiskt världens mysigaste, men ibland är han och kameran inte bästa vänner. Idag var en sån dag :P

Vi har en myskväll vi. Båda två har badats och skrubbats och sedan blev de mjukisar och vertikalläge med glass och fotboll. Haha, för intresserade så köpte jag glass för 70 kr idag. Näe, jag skojade bara..... De blev bara 69.50 *ler generat*. Så vad vi gjort till fotbollen kan ni ju lista ut själva.
Glass verkar dock inte vara så mättande, så nu måste jag nog gå må göra mig några smarriga äggmackor känner jag. Man kan ju inte bara äta kolhydrater, man måste ju få i sig proteiner också ;)

Trevlig kväll på er /Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0