Godnatt...eller typ godmorgon!!

Jamen kvällen blev ju hur kul som helst, T bjöd på två "bongar", det satte verkligen fart på mitt partyhumör :)
När vi sen kom ut var det massor med trevliga människor ute, alltid kul att träffa!
Hade även ett  mycket djupt samtal med M, gillas massor, nu förstår jag han och han förstår mig! 

Sen helt plötsligt var kl 02.00, dags för nattamaten :)   Gick till starre å åt en cheese/bacon i chicago!
Sen måste man ju avsluta kvällen med bus, hihihi!!
Undra om nån kommer att fundera vad som hände med sin bil i natt!?!?!?   Hahahaha!!
Ja, det blev en kort kort sammanfattnig, men nu orkar jag inte skriva mer.... kudden lockar, å inte lite heller!!!

Sov gott!!
//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0