Helt värdelöst!!

Har ni tänkt vilket slöseri det är att kasta bort en sjundedel av sitt på måndagar!!!!?????
Sen att man inte kan göra nåt åt det, well..... that sucks!

Tänk om man kunde tycka om denna dag, men det finns ingen dag man är tröttre, ingen dag som är så långt ifrån helg, å inte att glömma att man har 5 arbetsdar kvar innan det lyckliga klockslaget 16.25 på fredag!  det är nog det värsta!

Men det är bara å bita ihop, vad ska man göra lixsom, gilla läget Regina!

Nu är det snart dags för träning, är peppad, men jag vet inte om jag får ner mina fötter i ett par skor, kan man spela innebandy i ett par foppa??   Har såna sjuka skavsår på hälarna att jag i princip gråter varje steg jag tar!
Köpte nya skor som jag hade på mig i fredags och innebörden av ordspråket "ska man vara fin får man lida pin" har fått en ny innebörd för mig!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0