Livet som kylskåp fortsätter...

Nu vet jag hur det är att vandra runt som ett levande kylskåp. Jag är inte smidig nånstans, och i varenda liten rörelse så känns det som jag nyss hunnit fylla 95 bast. Men hur coolt är inte det? Man ska känna att man lever! ;)

Så var det i alla fall äntligen FREEEDAG! Känns ju hur lovely som helst! Min första arbetsvecka har bara swischat förbi i dunderfart & om jag ska vara ärlig så har den inte ens varit särskilt ansträngande heller! Känns upprikitigt sagt skönt att vara tillbaka på jobbet och tillbaka till livet igen!

Näpp, här kan jag inte sitta. Ska taktikvila lite nu inför en Regina-piffning och en urmys kväll med alla tjejor som jag ser fram emot!

Pyss pyss /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0