Morr...

Nämen jag har en trevlig kväll ikväll!
Jag är i stort behov att nån bara kunde ringa eller komma förbi å göra mig på gott humör!
För några har ringt ikväll (utan att veta om att jag är på dåligt humör) å dom fick nog känna på det :)
Men ett plus till mig själv är iallafall att jag är medveten om det, min syster ringde för en stund sedan och ville be mig om en tjänst, då sa jag med den trevligaste rösten jag kunde tränga fram en kväll som denna -Fråga mig imorgon, annars blir det ett nej!

Om man bara kunde lista ut vad det är det beror på!!?  för det har jag verkligen ingen aning om!
En annan bra sak är jag är själv, hela veckan lång!!!
Nu tror jag att jag ska ta å sätta på spotify, med listan "Secondhand" på högsta volym å städa, om det kommer att hjälpa mitt humör återkommer jag om!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0