Några bra fraser...

♥ Bättre alltid komma försent än aldrig komma i tid. 
Denna fras känns som att den kommer att användas frekvent av mig ;)

♥ Bättre en back i hallen än ett hack i ballen.
Denna ska vi skrika nästa gång vi i vibrationsgänget kliver in på planen!

♥ Bättre en hängmatta i parken än hängpattar i marken.
Denna fras hoppas jag att jag kan använda för resten av mitt liv ;)

♥ Bättre en rövare i poolen, än en polare i röven.
Kan man säga!

♥ Bättre ett liv i underjorden än jord i underlivet.
I am going ounderground!

♥Bättre leva på hoppet än att hoppa på levern.
Försöker spara på min lever just nu ;)

♥ Hellre bra böcker i solen än en dålig trucker under kjolen...
Hoppas på en bra "trucker" då solen snart är ett minne blott ;)

♥ Bättre att skita i sovsäcken än att sova i skitsäcken.
Hmmmmm...

Och till sist...
♥ Bättre en påse på kli***is än en kli***is i en påse...
Om man nu inte vill lemlästa sig själv...
//C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0