När alla andra dödliga stiger upp, går jag till sängs..

Tisdag morgon. En MYCKET bättre morgon är måndag morgon. Helgen närmar sig med stormsteg (jaa, man måste ju se framåt, haha).

Överväger en liten weekendresa till helgen. Jag har hittat ett femstjärnigt allinclusivehotell i en mysig och charmig liten semesterort. Hotellet har alla faciliteter man kan tänka sig, såsom pool i handfatet, fria äggmackor, sjöutsikt, madrass på golvet, nära till ett pulserande uteliv och världelös shopping eftersom hotellet ligger längst ortens huvudgata. Håll i hakan nu, för nu kommer det bästa - ALLT ÄR GRATIS!
Jag vet, det låter för bra för att vara sant, men jag har nypt mig i armen hur många gånger som helst, och det verkar inte vara en dröm! :)
Det känns faktiskt som att jag inte kan missa dessa toppenerbjudande, dessutom tror jag att det kommer bli en helt fantaastisk helg! :)

Nu ska jag entra sängen och drömma några mysiga drömmar hade jag tänkt, för är det nåt jag är pro på så är det att drömma good shit! ;)

/B


I keep on wondering - Do you smile when you´re thinking of me?
Or do you think of me at all?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0