Nöjd tjej?! Ojaa!

Jag sitter här och fnissar lite för mig själv. Det är torsdag morgon och fröken Berg har HELG nu! Hur underbart är inte det?

Ska försöka ta vara på dom här dagarna nu innan skolan börjar om genom att ta sjukt långa sovmornar, vara uppe äckligt länge på kvällarna, spendera tid med mina söta vänner (och INTE prata med dem på latin) och bara njuta av livet!
Nu låter det ju som jag hatar skolan. Tvärtom. Den älskar jag, och framförallt alla söta klasskompisar. Vi brukar gå två och två på led så fort vi ska nånstans, och hålla varandra i handen. Det jag inte ser lika mycket fram emot är att ha ett sånt där sjuuukt fullproppat liv som man har ibland när man jobbar 65 %, pluggar heltid, spelar innebandy och dessutom ska ha lite tid över för vänner och familj! Men det är bara att gilla läget ;)

På tal om helt andra grejer. Satt och slösåg tv igår på dan & fastnade i Projekt Runaway, ett program där SnyggsataHeidiKlüm ska hitta några nya designers. Det var uttagningar för de som skulle gå vidare till semifinal, och man skulle visa de mest innovativa plagget man gjort. Då kommer det in en tjej som gjort en sjukt rolig grej! Hon har konstruerat en typ av hoodtröja som har en näst intill osynlig kamera fäst fram i huvan. Kameran är kopplad till en hjärtfrekvensmätare som känner av när din puls stiger och när du således blir attraherad av någon. Då går det signaler från mätaren till avtryckaren på kameran, och den tar kort!!!
Man blir ju ändå lite nyfiken på vem/vilka som skulle vara med i ens fotoalbum efter en vecka med en sån hood? :)

/B

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bea, satt och kollade min egen blogg och hittade en kommentar från dig som jag måste ha missat i hela student hetsen. Tack för kommentaren, det värmde i hjärtat mitt.



Sen har jag en fundering, har jag hört rätt om att du pluggar till sjuksköterska?



Massor med kramar till en härlig människa!

2009-08-27 @ 16:24:20
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0