Shoppa är livet!

Har just kommit hem från stan, har varit å shoppa massor, nu är nästan allt klart tills på lördag, ska bara hitta nån som kan sy mig en kjol, jag har köpt tyg, nån frivillig????

Hittade även nya Innebandyskor, jag älskar dom, dom är gula, blå och chockrosa, så jävulsk coola, matchar inte matchstället dock, det har jag lite ångest över, men men, skorna var så coola att jag bara inte kan INTE köpa dom!
(ser lite aprikosa ut på bilden, men dom är chockrosa!)  :)  Me love!!


Passade även på att köpa en vinare idag som jag nu lagt på kylning, är ju inne på min sista semestervecka nu, så jag hade tänkt avnjuta den imorgon Onsdag, eftersom helgen är uppbokad av Innebandy så finns bara morgondagen kvar!
Hoppas bara tjejerna är på, för just nu så lutar det åt en killfest, å jag vet inte, en killfest känns sådär, å jag vet inte heller om dom skulle uppskatta om en tjej kom å störde deras bastukväll!!

Men det löser sig alltid.....

Nu ska jag ta å lägga mig på Ibiza å pressa.... sommaren är ju tillbaka!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0