Skulle inte ha sagt nåt!

När Bea idag har klagat över sin sjuka träningsvärk så har jag suttit här och sagt att det som är konstigt att jag inte känner nåt, har inte haft några känningar alls..... men det har jag nu fått äta upp, nu efter middagen så har all värk kommit på en å samma gång.... shit va det känns i bena!!!  TACK Markus!


Jag har även varit uppfinningsrik idag. 
Att döda flugor måste ju vara ett av världens svåraste saker, dom jävlarna lyckas ju alltid komma undan!!
Men nu finns det inte en fluga hemma......
Så här kommer dagens tips:
-Ta köksrengörningssprayen, det behövs bara ett spray så segar dom ihop å faller till marken!!
Hur enkelt som helst!!
Börjar dock fundera hur man är skapt då man skrattar åt dom små liven när dom ligger där på golvet å kämpar för sitt liv!
Men då tänker jag på alla nätter dom har hållt en vaken genom att sätta sig på näsan å kittla en, då mår jag bra igen :)


//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0