Släkten är värst

Kusinträffen var riktigt lyckad!!   Hade verkligen jättekul, orkar inte skriva så mkt om det, dock en sak som jag lärt mig från kvällen är att om du har en nyblandad 50/50 drink i handen och någon skriker att taxin är här, svep den inte då, ställ då glaset på diskbänken och gå ut till bilen!
Allt blit mkt mkt bättre då :P

Lärde mig även ha lite förståelse för dom glutenintoleranta, en gammal kompis till mig tål inte gluten, men hon ska ändå envisas med att äta pasta, det är ju hennes favorit, sen att hon mår skit efter att hon ätit det tar hon, just bara för att det är så gott!!  
Knäppt kan man tycka!?!?!

Livet är som det är ibland!!




//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0