Sluta drömma & börja glömma!

Detta är nog dom snabbaste 4 veckorna i hela mitt liv. Tyckte nyss jag satt där med ett sjukt härligt flin på läpparna och gladde mig åt tanken att jag hade fyra veckors underbar sempa framför mig. Men vad hände? Dom veckorna försvann på nåt som i vanliga "arbetslivsveckor" skulle ta på 2 dar!

Men man måste väl se lite positivt på saken också. Semestern har ju varit grymt härlig också. Ids inte göra nån supersummering, men det har hänt mycket roligt :) Har hunnit med flera lovely festivaler, tältning & jerkning, många roliga sommarfester, mys i stugor, mys i Jauret, mys hemma, lata dagar på Ibiza och mycket mycket mer.



Jaja, nu  ska ja inte vara neg, men här hade vi heeela sommarn framför oss.. :P
Men nu har vi en helt underbar innebandyhöst framför oss. Inte fy skam det heller! ;)

/BajsBea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag började gråta när jag såg bilden och läste det där om att vi hade heeela sommaren framför oss!!

Är nog rätt bölig gumman, men jag skulle göra vad som helst för att backa tiden till vi stod där på balkongen!! Åååååå....

2009-08-10 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0