Söndagar är inte bästdagar!

Huvva för söndagar. En helt onödig dag i mitt tycke! Det enda man gör är att ha ångest för måndagen och tycker synd om sig själv :P

Gårdagskvällen var i allafall really nice. Först grill och mys i Challans slott och sedan styrde vi kosan til Regina där vi skulle se skräckfilm. Men som ni kanske redan vet så upprepade sig tordagsnattens historia, då jag i slutet av filmen upptäcker att det är någon på altanen. Pulsen var väl uppe i cirka 200 innan vi kunde andas ut - Det var inga psykologer den här gången heller, hahahaha!

Tog en rejäl sovmorgon i morse och har sedan spenderat dagen framför en kamera. Jag har nog utökat mina one and an half seconds of fame till hela fyra! haha!

Nu bubblar magen av hunger och fröken Berg funderar över vilken spejsig god söndagsmiddag hon ska göra?! Jag skippar nog portersteken och potatisgratängen idag och gör köttbullar, potatis och brunsås! :P

Pysselipyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0