S.P.O.N.T.A.N.T =) =)

Igår under min värsta städorgie så fick jag ett samtal, som så här i efterhand då det sjunkit in får mig att bli helt varm i kroppen. I andra änden luren hör jag en exalterad Regina som berättar att hon just bokat en Turklandresa till mig och girlsen. Ha ha!! hon hade bokat en resa till mig utan mitt medvetande =) Känns helt crazy och spontant men jag måste nog säga att jag gillar det skarpt!!

Så nu sitter jag och ser fram emot en vecka med Efes-öl, Turkiskt bad och en massa magdans ;) Jag längtar redan även om det är i maj 2010 ;) Nu ska jag bara bearbeta bossen om att få ledigt denna magiska vecka =)



Tack mina Älsklingar för att ni alltid förgyller min dag!
/Challan med "magdallran"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0