Och så var det bara tråkiga jag som skriver igen.. ;)

Här sitter man, några meter längre (jää, jag är inte längre dvärg, hihi) efter att ha läst gästinlägget. Han tillförde en stor dos djup till bloggen, och i framtiden kommer mycket av de vi skriver te sig rätt beiget i jämförelse.
Vad ska liksom kunna mäta sig med ett sånt bra skrivet inlägg? Knappast nåt töntigt om att vi solat på ibiza, eller att Usain Bolt är snabbare än mig på både 100 och 200 meter :P
Men dom inläggen kanske har sin charm också. Alla glutters får ju veta vad vi gör en lördagkväll ;)

Denna lördagkväll bjuder iaf på en mysig tripp till Umeå. Söta Jenny och hennes Karl har bröllopsferre och självklart ska vi dit och fira så det står härliga till! :)
Nu måste jag nog lägga in tvåan, vi ska dra på en halvtimma, och har jag ens duschat! SVAR NEJ!

Pyss på er! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0