Guest in da house

Sitter med två blonda tjejer. Dom är söta och glada. Alltid glada. Jag gillar positiva människor, positiva människor som ger en energi. Det är det det handlar om. Energi. Folk som ger en kraft att fortsätta kämpa i detta helvete som kallas liv. En kommentar som kan få en att höja sig själv en tung dag.
Det är det dom här tjejerna gör med mig. Dom ger mig energi. Dom höjer en annars tung dag. Efter en tung vecka på jobbet var det bestämt att vi skulle sitta hemma hos mig och festa lite. Jag är klart sliten. Trött och nött. Men när man är med Regina och Bea får man energi till att fortsätta kampen framåt. Fan vad jag gillar dessa brudar! Som en sliten trasa ligger jag på golvet, trött och på dåligt humör. Då glider dom innanför dörren, med en urkraft som får ett kärnkraftverk att likna ett slitet bilbatteri, ett sånt där som jävlas med dig en kall vinterdag, då du inte får vara sen till jobbet. Då rycker dom mig i nackskinnet. Vakna för helvete Avander! Det är dags att tagga upp! Det är dags att vakna!
Fem shotar senare står jag på mitt rumsbord iförd mina rosa kallingar och sjunger "Bra vibrationer" Vad hände? Hur kunde dom få mig till det här? Jag vet inte, men det jag vet är att dom här tjejerna ger mig energi, energi till att fortsätta kämpa mot det som kallas livet.
Om jag fick välja skulle det vara fredag hela veckan, det ringer på dörren. Vem är det? Det är Bea och Regina som vill ge mig energi. Love you girls!

Mr. A

Kommentarer
Postat av: challan

Så sant, så sant!!! Dom har så rosa vingar på sina ryggar :). Deras budskap till världen är glädje och energi! -Me love you looooooong time girls!



Challan

2009-08-23 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0