Vill ni veta vad jag gör.....???


Sitter i BIKINI på Ibiza, älskar dessa höstdagar då värmen kommer tillbaka, får såna flaschbacks från början på sommaren, å jag ska berätta att det var bra tider :)  
Kan inte annat än må bra just nu!
(Att jag väntar på att få rita ett kors i taket ska jag försöka tränga bort en liten stund)
Inget ska få förstöra dessa få timmar!

Ja just ja!  -Måste berätta en rolig sak som just hände....

Jag ringde till Bea, sen så hör jag att hon svarar, hör att hon sitter i bilen och spelar I´m yours. Eftersom hon inte säger nåt så tänkte jag att hon ville att jag skulle få höra låten då hon vet att det är "min" låt, så jag säger inte heller nåt utan bara sjunger med.
Efter ett tag hör jag en förrvirrad Bea i andra änden:
"Hallå, vem är det??"
"Men de är ju jag, Regina"
"Haha, oj, det var inte dig jag skulle ringa!", säger Bea.
"Men det var ju jag som ringde dig!!"
Sedan brister vi båda ut i gapskratt, samtidigt som Bea försöker förklara att hon just tryckt Rigges nummer, och när hon hör en sån sjönsjungande låt i bakgrunden, så tror hon att Rigge skaffat Tre-abonnemang!
Hahahahhaha! Så det kan gå ;)

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0