Dagen efter två helt underbara dagar!

Både fredagen och lördagen är de bästa dagarna jag upplevt på länge! Det har varit några kämpiga veckor nu, och så plötsligt kommer det besked på besked som gör en så sjukt glad, plus att man får dela en massa trevliga stunder med sånna som man tycker så himla bra om!

Igår hade vi den årliga julferren med dam och herrlag, och som vanligt kan man sammanfatta kvällen med ordet SUCCÉ!
I sedvanlig ordning hade vi en sjukt rolig kväll med massa julklappsutdelning, rim och ramsor, jagärenvampyr-maraton, sjukt vacker stäm-sång, bongning, singstar, glöggdrickning, annan drickning, spillning, kopiering av diverse kroppsdelar osv varpå vi sedan ägde hela station med våra kungliga danser och ass-shakes till "hur svårt kan det va"!
Jag tror verkligen inte att det finns en enda jädra förening i hela världen som kan slå våra fester och den underbara sammanhållningen vi har!!
Som vanligt gick dock kvällen alldelens för fort, så jag är lätt med på en favorit repris ikväll redan! ;)

Trots en hård kväll och natt, så har flitens lampa lyst idag. Jag har jobbat på med allt skoljobb och än är ljuset i tunneln brano långt borta, men jag är en bit på väg iallafall! :)

Men nu återstår frågan; VEM FAN HAR MINA BRÖST?

Pyss och kram! /Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0