Det känns inte riktigt bra..

Känns som Gud skrattar mig i ansiktet just nu. Jesus pissar mig i håret och dom sju små dvärgarna har just skitit i min brevlåda. Just snyggt!
Sedan mitt på dagen har jag inte alls mått särskilt suveränt. Är helt slut och har ont i kroppen & har en huvudvärk utöver det vanliga.
Så om tomten läser det här: Skit i mina klappar och gör bara så jag slipper bli sjuk!!
Deal?

Och ett tips: när du ligger hemma själv en lördagkväll och tycker synd om dig själv; HE INTE PÅ RADION! Dom spelar bara en jädra massa gopartylåtar som får dig på ett partyhumör som inte passar sig nu!

Nu ska jag skölja ur hårfärgen ur håret och återgå till soffläget!

Pyss /Bea


Kommentarer
Postat av: Jag

Igen??

2009-12-12 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0