Drömtydning önskas!



Har haft så himla konstiga drömmar de senaste nätterna, brukar aldrig komma ihåg vad jag drömt när jag vaknat, men nu sitter alla drömmar kvar i tanken!
Det har varit bra drömmar, oftast vill jag bara ligga kvar och fortsätta drömma, eller det kanske heter fantisera då, men jag vill ju få ett avslut på drömmarna!

Men det jag funderar över är varför vissa människor finns i drömmarna, ligger det nåt bakom det, eller är det bara ödet!?

Sen så kan jag även berätta att man sover med mig på egen risk, på lördagnatt så drömade jag att (skratta inte nu) Jag att jag satt i en bil och det kommit in myggor som var lika stora som anabolagetingarna som dyker upp på somrarna, men dom höll sig mot rutan som dom brukar göra, men då råkade robban röra mig i sömnen och jag trodde det var myggorna som anföll, å min tanke då var bara att slå ihjäl dom, å med mitt lilla harhjärta så kan jag lova att jag var rädd, å då slår man liiiite hårdare!!!  Men det var ju ingen mygga, utan en människa som var på fel plats vid fel tidpunkt.....Hahahaha

Dö mygga dö!!!

Nää, dags att återgå till drömmarnas värld, dejterna med john b blir bara intressantare och intressantare!


//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0