En månads förberedelser...

å så var allt över på en dag!
Men det har varit en riktigt bra dag, mat mat och åter mat, egentligen är ju maten inte så himla god, den ligger då inte i topp på min favoritmatslista, men en dag som denna så finns det ju inget annat!  Å vräker gör man!!

Har jag varit en snäll tjej i år då??   Jajemen, var populär hos tomten!
Favoritklpapparna var nog presentkorten på Gina & H&M, kan nog köpa mig en ny garderob nu :)
En annan bra sak var en boxningssäck med handskar, kommer att bli välanvänd!!

Nu då?  Jo, soffan väntar, är hur trött som helst, men ska lägga mig å få några goda skratt innan jag somnar (kommer garanterat vakna även här)  Göta Kanal blev det iallafall att se på ur dumburken!

Hoppas ni haft en greeeat dag allihopa!!

Pusssss!!!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Alex

Klicka och kommentera på min blogg innan 00.00 så lottar jag ut en vinnare bland er som får en speciell överraskning ! Lycka till , god jul älsklingar ! ♥

2009-12-24 @ 23:51:36
URL: http://iubitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0