EN....en ynka dag kvar!

Känns så fruktansvärt skönt med fredag, nog för att dagarna denna vecka har mest bestått av skratt på jobbet, finns vissa på personer som gör att dagarna flyger förbi, även om jag nu två dagar har hållt för näsan och hällt i mig kaffe bara för att försöka bli pigg!   Usch..men jag tror det funkar! :)
Måste lära mig somna i tid!

Sitter och funderar på planerna för imorgon, antingen blir det att bjuda finfrämmen på middag, eller så tänkte jag bjuda in mig till en tjej som visst har doppat telefonen i toan och går därför inte nå, men om du läser detta så kan du ju ringa! ;)

Det enda jag vet är jag ska sitta klistrad vid 4:an och se när Erik sjunger Bryan Adams Heaven!!
Ååå... jag får typ rysningar redan......

//Regina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0