Godkväll bloggen (och gluttare)

Nu är nedräkningen inne på sitt sista dygn.
Imorgon kl 16.00 stiger jag utanför dörrarna på praktikplatsen och då är det över för den här gången.
Jag har haft 4 helt fantastiska veckor, och jag har som sagt inte tvivlat en dag på att jag valt rätt väg i livet, men det är så FÖRBANNAT mycket när man ska hinna jobba, praktisera, träna, vara social, sköta plugget, hinna få det att se beboerligt ut hemma osv, så det är med GLÄDJE jag nu går mot julledigt.
Men än ska jag inte ropa hej! Först måst jag ju bli klar med sataexaminationsuppgiften, men det får bli en annan historia! :)

Och inte får jag skriva om vilka låtar som idolerna ska sjunga imorgon heller.. känns lite vemodigt! Vad ska man nu göra en fredagkväll innan match? :P

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen & sedan ta den välbehövliga skönhetssömnen. Det är bara som fan att den är som mest skön när man ska stiga upp där vid 05,40 :P

Pyss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0