Godmorgon världen!

Jahapp. Tisdag idag! Kan ju säga att jag kör nedräkning till fredag då mitt liv ÄNTLIGEN lugnar ner sig en aning. (observera ordet EN ANING!)
Då är äntligen min praktik över. Inte för att jag misstrivts eller så, snarare tvärtom, men det är sjukt jobbigt att jobba, praktisera, plugga och därutöver försöka ha ett socialt liv. Jag kan ju säga att det sistnämda gått förskräckligt dåligt.
Så jag vill härmed bara passa på att offentligt be om ursäkt till alla nära och kära för att jag är så trött och aldrig orkar umgås, men jag hoppas ni har förståelse!
Framtill tisdag ska jag sitta med näsan i böckerna och göra klart min examinationsuppgift. Den ska egentligen skickas in den 29:e (antagligen för att våran underbara lärare vill sitta och rätta den på nyårsafton...), men jag har beslutat mig för att den ska lämna min inkorg på eftermiddagen den 23:e om jag så måste sitta dygnet runt med skiten. Jag har inte tänkt ha det där hängande över mig över julen, så äre bara!

Nu måste jag he mig i säng och vila lite, men det blir tyvärr utan våran myspropp till vovve som alltid brukar ligga och skeda med mig på mornarna. Han åkte nämligen med min underbara pappa till stugan idag för att jaga (läs: skälla på stubbar och jaga snöbollar).
Han är nog den mest inkompetenta jakthunden man skulle kunna tänka sig. I och för sig har vi aldrig försökt, men man kan ju tänka sig.. :P

Ha en underbar dag alla! /Pyss pyss.
B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0