I´m a bitch!

Haha, ikväll har jag gjort nåt som jag skulle HATA om nån annan skulle göra det!
Var upp på solbacken och shoppade det sista inför julen, men jag var ju inte ensam om att åka dit denna tid, virrade runt för att lyckas hitta en parkering, å på nåt sätt så måste jag alltid stå utanför dörren, det är alldeles för lång att gå 100 m till Ica Maxi, nää, ju närmare desto bättre!

Såg att en bil börjar köra ut ur en parkeringsplats, utanför står en bil och blinkar och väntar på att köra in, hann då tänka på citatet "I kring och kärlek är allt tillåtet"  Jag kan nog inte kalla detta annat än krig, julkrig, så jag snodde parkeringen av personen som väntade, jag genade över en annan parkering och körde in på platsen bakifrån!  

1-0 till Regina!
Det var en liten adrenalinkick......
Är dock mest chockad över att jag vågade!  :)

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0