Jag Ä.L.S.K.A.R Tomten!

Jag älskar verkligen min egen lilla tomtegubbe som jag har här hemma =)
Vi har haft en underbar juldagsmorgon, vi har fikat mysfrukost med ljus, julmusik och klappar =)
Jag fick världens bästa julklapp =) Biljetter till min  favoritdansgrupp Bounce som kör sin sista föreställning ever i globen i april. Jag som har gråtit floder över att jag trodde jag skulle missa detta event och gått ovetande om att min underbara kille har fixat biljetter. Dom hade tydligen tagit slut på mindre än en kvar till alla föreställningar :O
Jag ska lägga upp lite klipp senare så får ni se vad jag har att se fram emot =) =)
Världens lyckligaste Charlotta =) =) =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0