Jag ser det snöar....

Å va mysigt det är ute nu, hoppas bara det håller i sig över jul!

Idag ska jag försöka vara en duktig hemmafru, vi får väl se hur det kommer att gå!?
Bakning står på schemat, saffransbullar och dumlekakor....mmmmm

Så är det nån som är fikasugen ikväll så är det bara att komma!
Hur många av er har förresten handlat saffran i år???
Höll på att dö när jag såg att det stod *Saffran  2*33.90=68.00* på kvittot!

Shit vad jag ska njuta av varje bulle jag äter :)

Önska mig lycka till nu, återkommer med resultatet senare, om jag nu inte lyckas bränna dom, glömma nån ingrediens eller allmänt bara misslyckas!!  Har hänt förut ;)

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0