Julkänslorna börjar så smått komma smygandes...

Jag har haft det lite småtugnt på julfeelingsfronten i år, och jag kan väl inte säga att den är helt på topp än, men samtidigt som snön föll och temperaturen sjönk (i chockfart) så började känslorna sakta men säkert komma.
Nu känns det ju iallafall att det är vinter, och då brukar julkänslorna komma som ett litet brev på posten.

Det är så sjukt mysigt hemma nu, med alla tända ljus, adventsstakarna och stjärnorna i fönstren, och inte minst våran vackar jul-en! ;) Idag shoppade jag även klart nästan alla julklapparna! En stress mindre ;)

Precis som Challan säger så blir man så inspererad av vintern, så jag satte mig ner och ritade lite..
Funderar på att måla den på duk faktiskt!



Ha en mysig kväll!

Puss /Bea

Kommentarer
Postat av: Gina

Den där säcken kan ju int bli annat än ÖVERfull! :)

2009-12-19 @ 00:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0