Jullov, men inte ledigt.

Idag gjorde jag sista dagen på skolan inför jullovet. Nu är det två skolfria veckor innan det blir att sätta sig i bänken igen och nöta. Dock så har jag inte fått julledigt riktigt än, då jag fortfarande ordbajsar hejvilt på min examinationsuppgift :P men snart kära vänner, snart..

Har just varit och tränat. Riktigt kul när killarna är med, men man var ju ingen stjärna innan, och att då möta dem gör att man framstår som så långt ifrån stjärna man kan komma :P Blev uppsnurrad både en och tio gånger, men hur coolt är inte det. Dem behöver självförtroendet mer än oss :P

Nu blir det att entra duschen och sen smorsla in sig i min hemkola-bodylotion, och därefter negga som en tok över att paradise hotel fick för sig att ta JULUPPEHÅLL!! Va faaaaan!! Det är ju kvällens höjdpunkt ju, och så måst man schjåå sig till i början av januari. INTE OKEY!

Pyss och kram /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0