LUGN lördagkväll!

Åh, alla är så hypade med webcams på sina datorer!!! JAG VILL OCKSÅ HA WEBCAM OCH LÄGGA IN MASSA FLÄSCHIGA KORT!! Men men, ni ska nog vara lyckligt lottade som slipper se mina webcamsinlägg!

Lördagkväll. Match imorgon.
Detta innebär LUGN lördagkväll.
Vi satt & pratade igår och undrade hur man bäst spenderar en LUGN lördagkväll, och de enda vi kunde komma på var bio, så ikväll slår vi oss ner i biostolarna för andra gången på tre dar. :P
Skräckis står på schemat, så vi ser väl om jag överlever!

Jag kan ju köra en toksnabb summering av veckan också. (men den blir jädrigt kort, för hockeyn börjar om snart!)
- Min telefon överlevde torsdagens djupdyk i toan. Thank god säger jag!
- Stackars GDA har blivit påbackad - TWICE! :P Men den överlevde utan skroma! Thank god säger jag även här.
- Jag har varit på praktiken och ägt hela veckan. Det är verkligen jättekul, och jag trivs..med dom flesta! Jag förstår verkligen inte hur vissa, som verkligen verkar AVSKY människor, väljer att jobba på ett sånt här jobb?!
- Sen resterande tid har jag sovit, pluggat, jobbat eller tränat.

Och de var nog hela min vecka det! haha!

Ha en mysig lördagkväll!
..och en sak till...
Infinn er på Edda kl 15.30 imorgon. Då har nämligen stans snyggaste lag match!

Pyss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0