Lyckat med stort L

Det var verkligen hur kul som helst igår, kör en liten intern sammanfattning :)

Action i massor, en tjej och en kille bråkade, dödshot, samma tjuriga tjej la sig ner på gatan och strejkade, vi vann kampen om bordet på Calles (viktigt)
Challan var kung i Singstar, vi var ett oslagbart team!
Skratt i massor, poliser som gillade att driva med oss, träffade massa trevliga människor som bosatt sig på andra platser än skell!

+ en massa saker som inte går att nämna här, men som sagt så hade jag HUR KUL SOM HELST!


Söndag idag och jag är rätt pigg med tanke på att det är en "dagen efter-dag" idag!

Snön bara öser ner MEN nu får det f-n vara nog, inte kul längre!
Så här ser det ut utanför oss:





Skottar man så tar det typ 2 timmar så ser det likadant ut igen! :(

Skulle göra vad som helst för att det hellre skulle se ut såhär:


Känner värmen, men då tittar man ut och blir lika besviken.....
Tror jag ska blunda och drömma mig bort en stund :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0