Myselimys!

Har haft en mysig fredag än så länge....
Shoppade loss lite på stan, hittade en röd fin tunika att ha på julafton, hittade även en klännning att ha på julfesten, även om det nog mer står skrivet midsommar över den klänningen, men men!! 
När jag visade klänningen för Alex så säger han att jag ser ut som en docka, sötisen!!

Sen så slog jag pch Alex på lite julmusik och klädde julgranen, en av höjdpunkterna i december månad, vissa tycker att jag är tidigt ute med att klä den, men julen är ju i princip över om två veckor, varför inte se till att njuta för fullt av stämningen som granen ger!?

Nu ska jag dock bege mig till Wok n´roll och köpa favvomaten min innan det blir att bänka sig i soffan på getbergsvägen för att heja fram Erik till serger i Idol 2009!!!

Pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0