Nyduschad

och i princip nyvaken för den delen.....
Irriterad också, har väntat hela dan på att hockeyn ska börja (ok, sen jag vakna, för 2 timmar sen) men nu fungerar inte kanalen, ingen kanal, all black!
Vore jag teknisk kanske jag skulle lyckas fixa igång den, men vid närmare eftertanke så tror jag att jag lämnar det som det är!

Får väl sätta mig å se en massa 90210-avsnitt på datorn istället!

Vet ni förresten vad det är för dag imorgon?  Jo det är dagen som vi väntat på hela hösten, FINALEN i IDOL!!
Måste lägga in en bild och visa hur två av oss såg ut precis för ett år sen när Kevin vann:



Vi grina och vi grina av lycka!!  Tillslut så ser man ut såhär + lite huvudvärk, som jag alltid får när man slösat på tårarna!

Tre timmar kvar innan det är dags för sista jobbnatten för veckan, det betyder att jag hinner se 3,5 avsnitt av nya Bevvan!!

Ha det bra allihopa!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0