På helgerna kommer återuppståndelsen..

Ni kanske är skitnöjd över att ha sluppit mig i veckan, men nu är jag back on track på bloggen, iallafall för i helgen! (jag HÖR att ni suckar.. lägg ner..! ;) )
Veckorna är ett enda stort kaos. Har häcken överfull med allt som ska göras och jag längtar så förfärligt mycket tills när allt är över och jag får tillbaka mitt "liv" :P
Men om det är av nåt intresse så går allt suveränt bra. Jag har inte tvivlat EN dag på att jag valt rätt, och varje dag växer jag inombords.. och nu känner jag att jag blev sjuuukt djup! Hahaha!

Om vi ska tala om intressantare grejer så kan jag bara meddela att det är IDOLFINAL ikväll!!!! (om ni nu mot förmodan missat det! :P)
Den här kvällen har vi väntat på sen lucia för ett år sedan. Regina har ju redan berättat att vi satt där som två töntar och grinade i soffan, och tyvärr är det nog inte bättre nu..
Så nu håller vi tummar och tår att Erik tar hem skiten ikväll, och det tror jag att han gör, han har ju inte ens nåt motstånd! ;)

Pyss och kram på er!
/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0