Så var det vinter igen......

Fick ju en smärre chock när jag tittade ut imorse, missförstå mig inte nu, jag älskar att det kommer snö så vi får en vit jul, men tankarna var många på att återvända till sängen, det var kallt, det behövdes skotta, man skulle ju måsta sopa av bilen, skrapa rutorna, sucken var djup coh lång, men då kom jag ju på att bilen står i ett varmt garage, så när jag for till jobbet så öppnade jag bara garaget, tog sats, å vips så var man ute på gatan :)
Svårare än så behöver det inte vara! ;)

Nu sitter vi och ser hockeyn å snart är det dags att bege sig mot bion, har lovat Clas att jag inte ska gråta under filmen -Nämen varför skulle jag göra det!? (hihihi)

JOOOO...vet ni vad!??

Titta vad tomten har skickat till mig, å det är 23 dagar kvar, man måste verkligen vara en snäll tjej!

Ha det gott

//Regina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0