Söndagsångest.

Det känns som att det är på söndagmornarna som allt kommer ikapp mig. Det är då jag inser HUR jädra mycket jag faktiskt har att göra närmaste tiden :/
Det är inge kul att vakna på söndagmorgonen av att magen hugger till och man får en sån där ruskig obehagskänsla. Men jag vet att jag kommer greja detta. JAG SKA GREJA DETTA!

Och inte blev det 6 i helgen heller :( Men vi fixade ju till oss tre poäng igår, men idag räckte det tyvärr inte hela vägen för oss. Jag blev faktiskt matchens lirare, ritkigt kul, men det känns som en klen tröst när det inte gått bra för laget i helhet!

Jajust ja, vi var ju på bio igår. FYBÖVELEN SÅ OBEHAGLIG MOVIE! :P Här kommer en liten trailer för er som inte vet vad det rör sig om!



Nu blir det att slappa framför tv´n lite innan det bär iväg för nattjobb!
Vi höööööörs! /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0