Trött tröttare tröttast!

Efter innebandyn igår åkte vi några personer hem hit för att se hockeyn, sociala jag somnade 5 min in i matchen, vart en extremt tidig lördagkväll, sov sedan till halv 11 idag, for tillbaka till edda och vad är det första jag gör när jag kom hem ikväll där vid 18.00 -Jo, somnar!
Har ingen energi alls, till nåt!!

Måndag imorgon, hoppas på en bra vecka......
*Tello kommer att säga att det inte är nån fara med mitt knä!
*Nattveckan på jobbet kommer att flyga förbi!
*Ska hålla en grej som jag lovat mig själv!
*Vill rita det efterlängtade korset!
*Sen tycker jag det börjar vara dags för nån av de trisslotterna jag köper att innehålla en vinst!!!


Nåja, där är några saker som jag vill ha ut av veckan!


Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna i en halvtimme till, paradise hotel väntar!!



//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0