Veckan har börjat bra...

Ser lovande ut för mina önskningar som jag hade denna vecka, å det har bara gått två dagar!
Var och kollade knäet idag, tack o lov så verkar det som om det "bara" var menisken som glidit ut, den hade visst legat där länge, men efter många om och men och läten som om kvistar bröts på mitten så verkar allt vara tillbaka på plats, vila några dagar så ska jag vara fit for fight igen, jag skulle visst tacka att jag har så sjukt stabila knän att det inte var värre! :)
Han frågade mig om brukar stretcha, jag svarade då skamsen, nää, det gör jag typ aldrig -Så bra säger han då, det är därför dina knän är så pass stabila!
Hahaha, tänkte jag, sen svarade jag snabbt -Jamen det visste jag, sånt ska man inte hålla på med ;)

Sitter och hoppas att det kommer att bli som före skadan i våras, man har som glömt bort hur det känns att vara helt utan smärta när man spelar!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0