Yey!

Livet rullar på i 300 knyck, men jag fick en liten lucka i schemat och vad passar då bättre än en liten bloggupdate!? :)

Denna vecka verkar vara den stora bio-veckan! Igår var nämligen fröken Berg och såg "Luftslottet som sprängdes" i mycket trevligt sällskap. Huss, som varken sett Män som hatar kvinnor eller Flickan som brann inne, fick en snabbresumé på två minuter i bilen påvägen ner till bion, och han hängde med bra under movien. Det kanske bara är att inse att jag är grym på att återberätta, eller så behövde man inte ha sett dom två första filmerna..?! :P

Filmen var jättebra iaf! Lisbeth hade repat sig bra under dessa två månader och ägde hela filmen!
Mer än så behöver jag inte säga om det nu är nån som ska pallra sig dit och se den! :)

Nu ska jag göra mig klar och kila iväg på sjukhuset igen! Jag trivs så sjukt bra, och jag kan inte säga annat än att jag valt helt rätt väg i livet! :)

Jag avslutar inlägget med ett kul samtal mellan mig och Frida idag, haha! Hennes arbetskompisar hade, efter att ha hört samtalet, tänkt ringa polisen. Såhär i efterhand förstår jag varför.. :P

Frida: Har du pistolen?
Bea: Jadå, den är här hos mig!
Frida: Men tror du jag får låna den ikväll?
Bea: Men självklart. Vem ska göra det då?
Frida: Linda. Men hon ska fixa sin faster först!

Hahahahaha!

Tjing! /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0