Almanackan börjar fyllas för veckan!

Nu på förmiddagen så satt jag och funderade över att det kändes lite halvtåkigt när man inte har nåt att se fram emot denna vecka, allt brukar kännas lite bättre när man har nåt att längta till.....

Å vips så var typ veckan fullbokad!

Först så ringer MR A och bjuder med oss på en trip med flotten på onsdag, där ska det solas och äta god mat, verkade även som om det skulle bli lite alkohol och utgång, men det tvivlar jag på efter helgen, men man ska aldrig säga aldrig! Men som sagt, jag tror jag spar mig till fredag , wiiiee!!  mer info om det sen :)

På Torsdag blir det skräckkväll i min stuga, där ska vi göra en massa roliga saker ute i skräckens ödemark :)  Förhoppningsvis så överlever vi natten för på fredag är det Ibizanight på semesterklubben på S8, å vad passar inte bättre då än att ha förfest på den riktiga Ibiza!!  S8 Har ju lovat att det ska bli en krogkväll Skellefteå aldrig något skådat tidigare, vem kan missa det???????


Kan inte bli så mycket bättre!!!

Nu ska jag fortsätta med att se på simningen.....Sara Sjöström e ju bara bäst!!


//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0