Beas ny sång. Jag ska bli en sing and songwriter.

"Jag hade en gång" heter min nya sång. Det är samma melodi som "Jag hade en gång en båt", den melodi som jag/vi just nu baserar alla våra låttexter på, haha.
Sjung gärna med, och värm upp lite för allsången ikväll! ;)


Jag hade en gång en dygnsrytm.
Den var sammanhängande, härlig och skön.
Men det var för länge seeeen, så längeseeeeen.
Svara mig nu.
Var är den nu?
Jag bara undrar, var är den nu?

Jag hade en gång en smak.
Den kände när jag åt nåt gott.
Men det var för länge seeen, så längeseeeeeen.
Svara mig nu.
Var är den nu?
Jag bara undrar, var är den nu?

Jag hade en gång en snorfri näsa.
Det rann inte nåt ur deeen.
Men det var för längeseeeeen, så längeseeeeen.
Svara mig nu.
Var är den nu?
Jag bara undrar, var är den nu?

Och här kommer omslaget till min debutsingel



/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0