Dagens outfit!

Jag har som alltid undrat vad det egentligen är som drar läsare till ens blogg..
Vad är det egentligen folk skriver om som är så intressant att läsa och följa?

För att gå till botten med detta lilla bloggdilemmat så har jag surfat runt lite på olika bloggar och funnit att det här med Dagens outfit verkar vara ett jävligt hett och säkert kort.
Kände liksom därför att jag inte kan vara sämre, så här kommer MIN dagens oufit.



Permanentat hår: Gjort själv. SkiiiiTBilLigt! Köpte aLLt på MaXi!
Body: Trix clothing (nåt coolt myrorna-märke) 40 spänn
Superheta solglajjer: Ray ban, 1200kr (eller så en femtiolapp på HM)
Kjol: BikBok 349 kr
Powerstövlar: Aveny sko, 800 kr


....Och så Dagens VILL HA!!!
Den här ursnygga bjusen! MeN Geeeee MiG!!!




/Bea
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0