Det är ett litet under...

..att jag fortfarande står på bena efter den här helgen och den här underbara dagen. Men jag känner mig inte så väldans trött nu när jag för en gångs skull får sova.

Just nu skulle jag kunna spola tillbaka tiden. Jag skulle flytta min klocka till 15.00 i fredags och göra om precis allt igen;  Tränga sig i köer, få öl fulla kläderna, ha fastgjuten betongkeps, åka karusell så man blir helt snurrig(are), äta langos, skratta som ett tok, gå på toa med folk man inte ens känner, träffa alla härliga människor... Bara 363 dagar kvar till nästa gång! :)

Tusen Takk (haha, jag har inte släppt det än.. kommer förmodligen aldig göra de heller) alla ni som gjorde helgen helt underbar!

NU: Kudde och välbehövlig skönhetssömn.

Over and out / Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0