Det blir inte alltid som man tänkt sig, hahaha!

Jädrar vad jag har skrattat ikväll, hahaha!

Hade tänkt gå och se Ice Age 3 idag, då vädret var perfekt för en bio.
Efter många om jag men hittade vi en parkering men då säger A:

"Jag gjorde just en Bea och glömde börsen hemma.."
"Haha, men jag har min, så det är lugnt"


Framme vid bion ringlade sig kön ända ut.
Kul Jul!!!!!
Men tapper krigare som man är härdade man ut den kön. När det endast var två stycken kvar framför i kön så tänkte jag "göra mig redo" och plocka fram kort och grejer så det skulle underlätta lite.
Då inser jag att jag har alla andra kort i börsen, förutom Visat. Hahahaha!
Jag tog begreppet "Göra en bea" till HELT nya höjder ;)
Så av mina 70 lösa rikstaler jag hade i börsen så blev det att gå och köpa glass istället.

Men jag är ju trots allt en sån som tror på ödet, så antagligen bombhotas just nu bion av de två finsktalande sigenarherrarna och deras påskkärringstjejkompis, eller så sker det nå final destinationshit därinne just nu - SUCKERS! ;)

(näe, jaaa äää inte bittäääär, haha)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0