Dont worry, be happy!!!?

Har haft jättekonstiga drömmar dom senaste nätterna, kan det bero på taggen till stadsfesten kanske!? 
Varje natt iallafall så är det festivalen, men på nåt vänster så kommer jag mig aldrig dit (å nu snackar vi inte pga av fylla)
det är alltid nåt som kommer i vägen och helt plötslig är det söndag och helgen är förbi!!
Jättekul!!

Sen det jag börjar vara orolig för är att i dag när jag låg och sov så drömde jag att frisörbesöket som är inbokat imorgon slutade i katastrof, och då snackar vi KATASTROF!! 
När jag sen kom hem efter innebandyn ikväll och kollar upp lite detaljer som ska användas imorgon så passar det inte alls, baksidan med solen är ju att min vanliga hårfärg stämmer ju inte då solen har blekt det ganska kraftigt så jag kommer nog att se ut som en julgransboll i morgon eftermiddag, så att dom där bildbevisen jag lovade skulle läggas ut.... det kan ni nog glömma!!  
Eller så kanske jag ska lägga ut dom, så ni förstår vad jag menar.... this is a huge, HUGE, problem!!

Livet känns allt bra positivt just nu!!!?????!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0